glasögonorm

Synd att sverige inte kunde peta in bollen med tanke på hur många lägen dom hade, men oavgjort är ett bra resultat mot portugal. Åt världens godaste mat ilördags, en slags gryta med massa räkor och annat gott, mums! Sen när alla andra skulle dra sig mot sängen, eller fortsätta kolla på tv så fick jag palla mig iväg till jobbet. Kvällen gick iaf ganska snabbt och filip hämtade mig! Sov till halv ett igår, väldigt ovanligt för att vara mig, men jag behöve verkligen de!
För er som inte vet så har jag linser, men nu ska jag bli galsögonorm, de ni ;) Har tagit hem fyra par för att välja, men jag valde egentligen i butiken, fastnade för att par svarta och röda, väldigt fina :)

Eftersom jag inte har uppdaterat på länge så vet ni inte att min cykel har blivit snodd, men när sanne kom in idag på jobbet så hade hon hittat min cykel. Olåst som den var så rusade jag ut från jobbet och bad pappa komma och hämta den. Att man inte kan få ha saker ifred men nu är kurtan tillbaka ;)

Filip och jag gick på bio igår(igen), nu äntligen såg vi patrik 1,5 och den var hur bra som helst, haha se den!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet så snart ska jag träffa malin :)

puss mallan


ett smakprov på mina kommande glajjor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0