10/9

Nu är det verkligen ruggigt och kallt ute, tur att man sitter inne:)
Jobbade igår, hur lugnt och skönt som helst, så vid elva tog jag med mig lite mat hem till filip som glatt smaskade i sig allt ;) Somande fort jag la ner huvudet, för det höll på att sprängas. Vaknade med världens huvudvärk och näsan täppt, usch mår inge vidare nu heller så det blir ingen träning ikväll, men ska självklart dit ner och kolla! Idag får jag även reda på mitt straff, för jag fick ju som sagt ett rött kort, haha skrattretande är det iaf! Återkommer ikväll hur det blev med de ;)

Min syster intervjuade mig idag vad det gäller mitt jobb och min fritid, ett skolarbete ;) Så skönt är det att slippa alla dessa arbeten, läxor och prov, men gud vad man saknar det ibland, eller ja inte just de kanske men alla klasskompisar. Nu blir jag lite deppig, får ta att styra upp en klassfest snart, det är på tiden :D

Ajuste, Sverige spelar ju idag, jag håller mina tummar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0