11 september

Nu har precis filip åkt hem för att han skulle jobba i morgon!
Vi åt mat på stan, senare än vad jag hade tänkt men det gjorde inte så mycket, hann med att göra massa annat trams innan:) Han bjöd mig på en mycket god räksallad på la baguette, det smakar alltid lika bra de! Satt där ett bra tag innan vi gick. vi trampade hem för att sedan gå till min träning för att få reda på straffet. Jag och sara(den andra tjejen som fick rött kort) fick en match avstängning och det blev den sista matchen för året, alltså mot lindesberg, men hoppas dom klara sig utan oss iaf! Det är ju bara tre matcher kvar, gud vad det har gått fort!

Sen tog vi en promenad till ica för att handla vårat favorit godis, naturgodis;)
Sen dess har vi mulat i oss de och kollat på filip&fredrik, haha roligt är de. en väldigt mysig kväll, du är underbar<3

Nu ska jag kila tillbaka mot tv'n för imorgon ska jag vara utvilad för då väntar 11 timmars jobb...
men innan de ska jag ta en tripp med sanne på stan :D

godnatt:)

Tänkte ladda upp en höstbild när jag är ute och går men det verkar inte funka,
så det fick bli den här fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0