blodpudding

Har precis ätit lite blodpudding med mamma & anna, en väldigt underskattad maträtt! Vi åt det väldigt mycket när vi var små men nu på senare år har det inte hänt så ofta, skanog börja äta de mer nu. Det är ju mycket järn i också vilket är bra för mig för jag tror jag har järnbrist haha
Fick prata av mig lite med mallan förut, blev en hel del snack om gårdagen :D
Klippte mig och slinga håret igår, blev mycket nöjd över resultatet! Bild på håret kommer inom kort ;)

Det har verkligen regnat hela dagen, så tråkigt väder är de!
Nej nu ska jag kila upp till min syster som kollar på resor :D

puss/malin


Kommentarer
Postat av: Malin

man måste alltid snacka av sig lite efter en kväll som igår:D

2008-09-06 @ 20:19:42
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0