Cykel

Blev lite ändrade planer, sov hemma istället!
Ska snart åka till farmor&farfar och fira farmor och äta lite mat:)
Det var ganska lugnt igår också konstigt nog, men vid två blev det full rulle! Redan vid halv ett så kom filip invinglande, haha han kommer nog inte ens ihåg att han var där.
Eftersom filip inte svarade när jag ringde så fick jag helt enkelt be pappa att komma och hämta mig. När jag kommer och ska hämta min cykel så står den typ på gatan och någon har försökt att ta den, men när låset hade fastnat i hjulet så orkade dom inte ta den, tur för dom! Att det är så många som inte kan skilja på mitt & ditt.

Nu ska jag torka mitt hår.

puss


Här har ni min pärla, dock gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0