Dagen efter

Regnet bara öser ner, har gjort det hela morgonen! Gör iofs inte mig någonting för jag hade ändå inte tänkt att gå ut;)
Ja, hur mår man idag såhär dagen efter? joovars jag mår helt ok, lite smått ont i huvudet men det är smällar man får ta. Gårdagen var iaf väldigt lyckad! Kvällen började här med sanne och malin, blev lite tjejsnack och popcorn ätande, väldigt trevligt :D Sen åkte vi till klaras! Träffade elin, haha hysteriska tjejer blev vi då, men det var roligt :D Jag krockade med henne så nu har jag lite ont i ena kinden, men det går nog över:) Kvällen gick väldigt fort, men vid halv två så bad jag pappa hämta mig. När jag precis hade gått ut mötte jag malin där så vi tog med henne med :D Jag och pappa tog varsin nattmacka när vi kom hem, gott vare kan man säga!
Kvällen kan sammanfattas med ordet toppen! Synd bara att filip inte är hemma så att jag hade fått krypit ner bredvid honom i sängen igår, men jag hade nog inte varit ett så bra sällskap, somnade så fort jag la ner huvudet på kudden haha
Idag blir det iaf lugnt, ska träffa malin en stund sen blir det att handla mat med mamma. Det är nått jag tycker är väldigt roligt, vet inte varför men! Sen blir det att äta räkor med familjen och kolla på fotboll:)

Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning,
puss/mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0