HAHA...

haha, jag har inte mycket mer att säga! haha det är så roligt, men samtidigt sorligt att det finns så dåligare domare!
Som sagt så spelade vi mot latorp, serieledarna, det blev 2-2 vilket var super :) Men till det stora ämnet, domaren! Precis innan slutte så fick en spelare i vårat lag rött kort för hon sa psyk, såklart blev alla upprörda och arga så efter matchen är alla förbannade och går och svär åt domaren, då kommer han fram till mig och ger mig rött kort efter matchen:O?! Alla blev väldigt förvånade, sen gick jag fram till honom och frågade varför jag fick, då svarade han tyst som en mus: Du sa att jag var dålig, haha han var typ 25 och kan inte ta att spelarna blir lite upprörda, skandal. Okej jag vet, man ska inte snacka med domaren men nu var han så fruktansvärt dålig så inte ens våra ledare kunde hålla tillbaka! aja, tur att det var i b-laget för det hinner gå några matcher innan a-laget har match igen! Sitter här och ler för mig själv, det är så skrattretande!
Nu ska jag kila

puss mallan



Gothia 2006

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, fyfan! hade jag varit med hade jag nog fått två röda kort efter hur arg jag hade blivit :P vem var det som sa psyk?

2008-09-03 @ 23:08:21
URL: http://speltid.blogg.se/
Postat av: mallan

haha, alla var så arga! Det vara sara barsoum, haha

2008-09-04 @ 10:01:41
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0