Härligt

Vinst till Sverige, SKÖNT, det behövde vi verkligen! Synd bara att vi inte kunde hålla nollan, men aja det blev vinst iaf, bra:D
Angående mitt straff så får jag reda på de i morgon för dom skulle ha domarmöte ikväll ;)

Har suttit och myst med familjen framför tv'n och ätit varma mackor och godis:) Man uppskattar faktiskt familjekvällar mer nuförtiden :)
Nu ska jag väl snart dra mig mot min underbart sköna säng och kolla på något roligt program, typ scrubs, alltså förut hatade jag de, jag förstår inte för det är ju hur bra&roligt som helst! Får se om jag får sällskap av filip eller inte, återstår att se;)


syster&jag


saknar mina småkusiner:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0