Mördarpasset avklarat

Sitter här och gör om lite på min blogg, jag är väldigt stolt över mig själv att jag klarar detta, jag är så grymt oteknisk så det finns inte, skämms nästan ibland, men nu allt slår jag till;)

Tog mig igenom mitt mördarpass igår, gick som en dans på rosor, hur lite folk som helst så det var skönt! Märkte dock sen att jag vare väldigt trött i kroppen. Jobbade med underbara personer igår, jag,sanne,louice,johanna&ida, vilket team, haha det var så lugnt att dom fyllde nästan hela skåpet med mat sen fick vi slänga väldigt mycket ;d Sen trampade jag hem till min älskling som knappt hann komma utanför dörren innan jag var framme;) SVIN kallt var det ute, så idag blir det vinterjackan på! Köpte en hög kjol idag, mycket fin om jag får säga det själv:)

Imorgon blir det att fira farmor som fyller sen är det match som står på schemat!
Nej nu ska ja göra mig klar för jobbet som väntar klockan 23... wihoo ;) Sen blir det att möta upp en full filip, mys:)

puss mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0