morgoninlägg

Just sitter jag på annas nyinköpta dator, ja den är faktiskt väldigt snygg men jag skulle då aldrig lägga pengarna på en dator men alla är ju ollika ;)
Jag har nysit x antal gånger i morse så det är väl nu förkylningen verklgen har brutit ut, kanske lika bra de så går det fortare över :) När mamma nyser, då är det verkligen som hon får en attack och nyser ungefär 6 gånger, haha det ser så roligt ut, och frida häll hon håller tillbaka sina nysningar, hon rynkar bara lite på pannan ;d Har hört att hjärnan kan sprängas om man inte nyser ut men det får vi verkligen hoppas inte stämmer! Ja det var lite om nysningar ;) Men nu när hästen är här lär vi höra ännu fler.

Jaha vad händer för roligt idag då?
hmm... ska väl snart hoppa in i duschen, men jag har ingen brådska. Jag ska nämligen möta filip på stan för lite mat men hans mornar börjar mycket senare än mina så jag ska ta det lugnt i några timmar!

ååh jag såg one tree hill igår, guud när kommer nästa ut?:O Det är ett program som jag är helt fast vid, jag är i en annan värld när jag kollar på de!


Ha en bra torsdag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0