pandor

usch jag mår inte bra...vaknade upp med världens huvudvärk och helt varm, känns som jag har feber:/ hoppas de ger sig framåt dagen, för att jobba såhär då kommer jag gå under!
Jag och filip kollade även på ett program med linda isaksson, djur i fara, igår kväll. Det handlade om pandor, och gud det är nog det sötaste jag har sett. Sen när hon fick hålla en liten babypanda i famnen så kunde inte hon hålla tårarna borta, det var nästan så jag fick tårar, så himla söt var den, tänk att få gosa med en såndär. Innan jag dör ska jag ha gjort de, jag lovar ;)

Även dom vuxna är så himla fina
åååh, så söta är dom!      
 
Jag förstår att hon fällde några tårar

ska snart gå och handla för jag har inget annat vettigt för mig ;d

puss mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0