piercing

Sitter här och äter en hård macka, förstår inte att det kan vara så gott :) Har precis kommit hem från ett jobbpass på bara fyra timmar så det var skönt :)Emma kom till donkan och åt med mig och sanne, tessan dök även upp lite senare! Hon hade fått ett ryck och skulle pierca tungan så jag och emma följde med henne! Usch, det såg ut att göra ont men tessan sa att det nästan inte kändes något alls, så nu får hon dricka soppa i några dagar. Jag skulle aldrig våga ta ändå, skulle nog inte passa mig så bra heller :p

Tessan är modig hon ;)

Ska snart dra mig mot träningen och sedan blir det bio(igen) för mig och filip, vi ska se patrik 1,5 ,verkar riktigt rolig!

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

men shit tessan! haha va kul ;)

Patrik 1,5 var hur bra som helst :D

2008-09-15 @ 18:26:32
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: malin 2

ååh va bra, den verkar väldigt rolig :D

2008-09-15 @ 19:45:49
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0