Proppmätt

Maten hos farmor var super god och såklart proppade jag i mig så mycket att jag fick ont i magen, men jag var ju bara tvungen att ta en till bit utav den där supergoda sommartårtan ;) Sen bar det av mot match och ösk bjöd på motståndet. Vi spelade riktigt bra nästan hela matchen och vi är tillbaka i den form som vi var innan sommaren. Slutresultatet blev 3-0 och jag lyckades göra 1-0 målet så det kändes skönt;) Sara larsson sa i halvlek, den som gör mål får en piggelin, då är det såklart man gör ett, haha men hon var snabbt från omklädningsrummet så jag hann aldrig få en, men jag klarar mig ändå;)
Har precis kollat klart på en film så nu är jag sådär lagom seg.
Imorgon blir det jobb 11-15 så jag ska nog snart ta att lägga mig i sängen.

sov gott, puss

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0