te&choklad

Gissa vad som händer idag? precis, jobb! Skulle egentligen jobbat 11-15, vilket är en ganska skön tid, men amanda ville byta så nu jobbar jag 15.30-23, då har jag iaf en rast att glädjas åt:) Mår inte så himla bra, tror att jag börjar bli lite sjuk, känner mig väldigt trött och har lite ont i halsen och förkyld, attans!
Dricker lite te och äter marabous goda daimchoklad för att få mig att må bättre, hoppas det funkar ;)
Det verkar inte regna heller, då kanske man kan komma till jobbet lite mindre blöt än igår, haha men värst var det när jag skulle hem, det bara öste ner, mötte upp mallan vid amar och gick hem till henne, båda var som två blöta katter!

Nej nu ska ja fortsätta på min medicinkur;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0