tidigt

Ännu en tidig morgon. Igår var jag helt död i kroppen, somnade så skönt när jag väl skulle sova. Det blir ingen sovmorgon i morgon heller... på lördag ska jag minsann sova sååå länge, kanske inte så jätte länge men tills jag vaknar utav mig själv och inte av en väckarklocka. Ska jobba 11-19, men jag hoppas på att jag kan få gå vid fem så jag hinner träna men det ser inte så ljust ut där. Det börjar bli mörkt redan vid halv åtta på kvällarna, dagarna blir så mycket kortare, det är lite tråkigt. Men om det blir en fin vinter så får det gärna vara mörkt!

Nu ska jag sminka mig
puss


Saknar min klass och sommar

Kommentarer
Postat av: MALIN

MERA UPPDATERINGAR. ! :d

2008-09-21 @ 11:50:22
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0