tillbaka

Min dåliga uppdatering beror på att vårat internet inte vill fungera! Men jag hoppas på att det snart går att använda igen!
Har hänt ganska mycket den senaste veckan, fotbollsmatch mot sturehov där vi vann med 3-0 och jag lyckades få göra två mål i min sista match. Jag och filip har varit på bio, skulle se patrik 1,5 men det fanns inga platser så det blev get smart men det var jätte bra så det gjorde inget :D Träffade Sanne,maria,agnes och mollan i fredags, jätte mysigt var de, blev tacos och massa skitsnack:)
Igår blev det utgång för mig och sanne, hur lyckat som helst, vi gör det bra ;)
Nu sitter jag hemma hos min älskling som är på jobbet. Är rätt mycket jobb nu också så mycket pengar blir det!
Lagfest på lördag för att fira(förhoppningsvis) att vi har vunnit serien:)

puss malin

Kommentarer
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 @ 12:19:52
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0