uppe med tuppen

jaa, nästan iaf! Vaknade runt nio och kunde inte somna om eller jag försökte ju inte heller men ;d
Det blev en familjekväll igår, bara att anna dissade oss efter matchen för att åka hem till sin man! Sverige skulle helt klart ha vunnit matchen mot albanien men världen är inte alltid rättvis, får bara hoppas att dom vinner nästa :)
Jag kanske ska städa mitt rum lite idag, garderoben är ju fin och så nu, så då kan det andra också får vara lite fint!
annars ska jag nog bara slappa tills träningen ikväll, känner mig inte helt hundra så det är lika bra att vila! kanske ska kolla på några gamla one tree hill avsnitt, alltid kul :D
sen någon gång ikväll så kommer filip hem så då blir det att träffa honom!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0