måndag

Har precis druckit lite te, höll på att somna i soffan.
Tränade förut, var bara fem stycken på träningen för b-laget hade match så det blev bara lite lätt, ganska skönt :) Sen kom hanna dit med sin bebis hund, så söt är den blir avundsjuk! Samtidigt som jag vill ha en hund så inser jag att det skulle vara så mycket jobb med den, gå upp tidigt och ut och gå med den, plocka hundbajs, den hårar överallt, kräver mycket tid. Det är väl de negatvia sakerna fast de positiva sakerna väger nog upp ändå, det är ju människans bästa vän trots allt! Så när jag flyttar hemifrån ska jag minsann skaffa mig en :D men en katt skulle inte vara helt fel det heller!

Filip och jag tog en sväng till bion igår igen, känns som vi bor där förtillfället. Vi såg iaf arn, och alla som inte har sett den, SE DEN! den var hur bra som helst, men sorlig. Fällde nästan en tår där i bio mörkret!

Köpte mig en finfin höst/vinter jacka idag. Varm,god&stor. Längtar nästan lite till vintern nu så man kan krypa in i mörkret och tända massa ljus och mysa:)
Vi går mot mörkare tider fast man egentligen inte vill inse de, man vill ha lite sommar som det har varit brist på i år. FY. Får väl se till att komma bort från allt regn och rusk i vinter:)

Bilder från ayia napa:)


1.Här börjar det ta sig, 2.uppradade, 3.Jag&tessan, 4.Jag&elin slitna, 5.jag dricker cola :)


1.Våran mumsiga drink, 2.Emma&tessan, 3.På grabbarna, 4. Värkande och smutsiga fötter, 5.Lite kärlek


Puss/mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0