chokladsmet

min lediga dag och jag vaknar kvart över åtta:O ja men det är ganska så typiskt mig så jag är inte förvånad...vaknade iaf med solen i ögonen så det är alltid bra:D
På träningen igår hade vi en gästtränare som körde passet med oss, hon var väldigt bra och duktig, kul med lite annat ibland, man lyssnar på ett annat sätt när det är någon främmande som pratar och visar:) Det gick kalas och jag har så roligt, jag varkligen älskar mitt lag. Moa tycker att jag och sanna björklund är jätte lika, haha hon trodde vi var syskon. Nja riktigt så lika är vi nog inte men ;d
Efter träning åkte vi tll mellringe plan och kollade på b-laget, dom vann med 5-0 så det var toppen :D
Mamma började baka igår när vi kom hem, och när hon var klar ropade hon: Malin&anna, vill ni slicka skålen? haha både jag och anna sprang dit såklart, och jag kände mig som 5 år igen när jag och anna slogs om vem som skulle få mest :p  haha, men vem säger nej till lite chokladsmet?;)

Nu ska jag ta mig lite te och mysa ner mig i soffan, ska träffa louise kvart i tolv för då ska vi slinga mitt hår och sånnt:D
efter de ska jag träffa sanne:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0