Män som hatar kvinnor

Middagen igår hos famor&farfar var hur gott som helst, paj och en god sallad, glass och äppelkaka till efterrätt. Kanske inte typisk påskmat men det var gott ändå ;)
Efter det blev det bio med filip, vi såg män som hatar kvinnor, guuud den borde alla se! Dock väldigt läskig men mycket sevärd. Vissa scener var så otäcka att jag var tvungen att blunda, usch!
Vi hade match idag mot sturehov, med samling halv nio. Och såklart hade jag stängt av alarmet så pappa väckte mig 10 över åtta, haha gud vad jag fick stressa. Vi vann iaf och det kändes så himla skönt med en vinst, bra tjejer!
Malin och elin var här för en liten stund sen, mycket trevligt:D vi tänkte röka vattenpipa men vi kom aldrig så långt ;d vi hamnade i mitt kök, men det var lika trevligt de med :D
Nu ska jag göra mig klar, för snart kommer filip och hämtar mig ;)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0