måndagskväll

Igår efter matchen var jag otroligt trött, men jag tog mig i kragen och mötte louise som hade köpt honungsmelon och nötter, jätte gott! Det var hur mysigt som helst,  vi kollade på film och pratade en massa skit:D
Idag har jag jobbat sen träffade jag mallan, guuud vilket härligt väder, var ute och gick en stund sen tog vi och åt lite glass. Sånnt här väder kan det vara nu, för det är så skönt!
Kom hem från träningen för ett tag sen, fick en hård boll i sidan av magen och tappade luften. Inte för att det gör så ont att tappa luften, det är bara väldigt obehagligt. Man får liksom ingen luft, så man får mer panik än ont, usch!
Ska snart hoppa ner i duschen, helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner i sängen, men det är nog inte så mysigt ;) haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0