Min helg

I fredags var jag uppe på stan i ungefär fem timmar, haha jag,elin,sanne och tessan letade present till amanda, men helt plötsligt började vi shoppa loss åt oss själva ;d men tillslut så hittade vi massa fina saker till henne:) Sen kom filip och sedan gick vi två och sanne hem från stan, mycket hurtigt;) Jobbade även natt i fredags, väldigt lugnt och skönt :D

I går firade vi tessan, väldigt trevligt och goood mat :D for sedan till frimis och fick stå i kö i kanske 40 minuter, och var bara inne en timma så det var kanske inte så himla värt ;d haha sen gick jag och filip iaf till mc donalds och åt mat innan vi trippade hem.
Idag vaknade jag upp bredvid min älskling runt ett och snart ska jag iväg och träffa min kusiner som är hemma från skåne :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0