Riktigt vårväder

jaha, då har det redan hunnit blivit söndag..helgen bara springer iväg
I fredags jobbade jag(dubbel lön så jag klagar inte;) )och det var hur lugnt som helst så det var lättförtjänta pengar!
Vaknade upp brevid filip och eftersom det var så undebart väder så tog vi en tripp på stan och gick sedan hem:) Jag spenderade hela dagen med filip tills det var dags att jobba igen, klockan elva befann jag mig på jobbet och det var nästan lika lugnt igår som i fredags, skönt ;) Jag hade bara på mig skinnjackan igår till jobbet och jag frös inte! Det är verkligen ett vårtecken:D
Filip hämtade upp mig i natt, snäll som han är, sen somnade jag som en stock och vaknade av att sanne glatt ringde
klockan tolv haha
Nu har jag precis varit på promenad med henne, tog en sväng här i hjärsta och köpte lite glass, myspys :D
Snart blir det middag hemma hos farmor&farfar och efter de förhoppningsvis bio med filippo :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0