london:)

tänkte bara berätta lite om london, en helt fantastisk resa! Vi åkte tidigt på torsdagsmorgon från örebro med en buss till arlanda, planet gick 15.40. Vi lanadade i london runt halv sju och vårt hotell låg bara några hundra meter från tågstationen så det var perfekt:D
På fredagen så shoppade vi hela dagen, så på kvällen så var vi riktigt trötta, slockande runt tio. på lördagen åkte vi in till själva kärnan av london, kollade på massa byggnader, bla big ben ;)
på sändagen var det att åka hem! Det var hur mysigt som helst och alla borde göra en sån resa, vårt nästa mål är paris ;) haha
här kommer iaf lite bilder som får tala för sig själva.


på arlanda:)

På flyget:)

Vi lyckades få med den söta gubben också:)

Redo för en shoppingdag

Där vi handlade nästan allt, haha

filips inköp efter första dagen...;)

Dom har coola mössor;)



Jag framför den fina trädgården med massa blommor:)

Filip och big ben:D

Starbucks:)



Vi låg och mös i den stora parken

Varför har vi inte sånnahär coola bussar?

Filip vid vårat hotell

Påväg hem efter världens bästa resa:)<3

Jag älskar dig filip<3

Kommentarer
Postat av: Malin

åh myys:D

2009-04-23 @ 20:30:52
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: Louii

Oh vilka fina bilder, hoppas ni hade det underbart !: )

Jag ska ockaå åka till London snart, med 2 kompisar, för att göra ett arbete, och jag undrar vilket hotell ni bodde på? var det billigt, centtalt ochj dÅ?

för vi försöker hitta ngt bra.



Många Kramar

2009-04-27 @ 22:15:09
URL: http://louii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0