Klänningar

jag är sämst!

Idag skulle jag ha jobbat men det var visst så lite att göra att jag fick vara ledig;) en fin dag som denna gör det inte så mycket att man inte jobbar;) Tog iaf en svängom på stan, fastande ett tag på jobbet sen var det bara att bege sig mot systemet! För ikväll blir det lite partaj! malin sanne och jag ska hem till malin och dricka lite vin och äta ost&kex och räkor, ska bli så mysigt :D
Jag har även varit en sväng på rosta gärde, filip trycker tröjor där till forwardcupen. När jag cyklade hem så mötte jag två killar i 10-årsåldern, då säger den ena när han cyklar förbi: FJOORTIS, haha jag blev så chockad, jag menar, jag är 20 år och det var ett x antal år sedan jag var en fjortis. och killen nådde knappt ovanför styret!

aja min klänning som jag beställde från nelly häromdagen hade kommit när jag kom hem. så himla fin är den, bra malin att du köper och beställer klänningar när sommaren snart är slut ;d Köpte två stycken i ondsdag, en söt och en lite tuffare paljett klänning! jag är väldigt nöjd över mina köp!

åååh, jag är så kär i den! sen är den jätte fin på ryggen också!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0