onsdag

min sammafattning av denna dag är: deeeeeeg. jag har knappt tagit mig ur soffan, men vid kvart över sex åkte jag ner för att titta lite på träningen men nu är jag hemma igen, och vart hamnade jag? joo i soffan ;)
jag har en ovan, som säkert många andra också har. Man går till kylskåpet, men det finss inget gott där, men man är tillbaka där igen efter en kvart och inser att det inte har kommit dit nått mer sen man sist tittade,och ändå gör man så flera gånger  haha idag kan jag nog inte ens räkna hur många gånger jag har öppnat den dörren, men inte fått med mig något ut!
nej nu ska jag gå och kolla om det kanske har hamnat något mer gott i kylskåpet som jag missade sist;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0