kalas på g

veckorna springer förbi och jag hinner inte uppdatera;) kan man ju skylla på iaf!
jaha, det har väl inte hänt nått speciellt denna vecka, eller joo mina småkusiner var på besök, jätte mysigt:)
I onsdags kom malin och sanne över på ett gals vin(eller var det några fler?) det var så himla trevligt att sitta och prata av sig lite sen när klockan närmade sig halv ett så var vi lite små lulliga alla tre så då bestämde vi oss för att avrunda kvällen;)
Igår lagade jag och filip mat medan regner öste ner utanför oss, guud det var inte lite regn det kom!
Idag blev det ingen sovmorgon för oss inte, filip hade samling kvart över nio och jag hade träning tio...haha men då har man ju hela dagen framför sig så! ska snart bege mig upp mot stan med mamma för att kika lite på stan och äta lite innan det blir dags att dra sig mott mallans hem! det blir lite kalas:D


Visst är hon söt:)


klänningen som jag blev kär i!

han är jag också rätt kär i;)<3

Trevlig helg,sup och svälj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0