Är jag förvånad?

Nej faktiskt inte det minsta, ännu en gång blev det inställt? Och du kunde inte höra av dig första gången och inte nu heller, aja då vet vi!

Jobbade bara 11-15 men det kändes som jag jobbade i minst 10 timmar, dagen gick såååå segt. Det kom in en helt vanlig tjej som skulle ha en kaffe latte och tydligen sa hon en stor kaffe latte men jag hörde bara latte, så jag frågade aritgt: liten,mellan eller stor? Då sa hon jätte spydigt: Ja, en STOR kaffe latte brukar vara STOR! haha jag blev helt mållös så jag sa inget mer till henne. Alltså vad är det för fel på vissa människor?

Sen gick jag sanne & Louise till la baguette och åt mumsig mat :D pratade massa skit som vanligt ;)
Nu ska jag vila en stund innan träningen kallar runt halv åtta.

puss


En STOR kaffe latte kanske?;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa människor har stora problem :o

2009-02-19 @ 18:36:31
Postat av: malin

jag vill veta!

2009-02-20 @ 17:26:53
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0