en bra onsdag

Började jobba vid elva idag och skulle jobba till halv fyra men vid ett fick jag gå hem, skönt ;) Åkte då hem till louise som var ledig för att slinga min mittbena lite! Det blev super bra! Åt lite mat och satt och pratade lite tjejsnack som sagt ;) Efter att ha slingat klart så lockade hon håret också, jag kände mig verkligen som någon som skulle gå på gala, haha
hon ville då inte vara med på bild tyvärr, men jag kan beskriva hur hon såg ut denna dag: Hade precis varit och solat, hade satt upp håret lite slarvigt (vilket jag tyckte var jätte snyggt) en stor t-shirt och ett par siden kallingar, haha men hon var supersnygg ändå ;)


här satt jag så fint i hennes hall, haha

se så fint hon lockade de :)

Sen när jag kom hem så tog jag en promenad med malin&tessan, mycket trevligt! Men gud vad kallt det är, mina fingrar var som istappar!
Jag var ju på stan innan jobbet idag och såklart fick jag med mig något hem, ett diadem och ett par super vackra skor:D

jag är så kär!

Nu ska jag dricka te och lägga mig i sängen, saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha vilken fin beskrivning, men du glömde säga att det var kattengustav på kallingarna:D haha!

Skorna var skitsnygga på ju!:D

2009-02-04 @ 23:56:52
Postat av: Stina

Skit snygga skor malin :D

2009-02-05 @ 06:05:02
Postat av: Malin2

jag är avis på skornaaa mallan!

2009-02-05 @ 09:57:23
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så Malin, nu har jag sett dom :) Men som sagt, det kan ju bli liite kallt.. tror du får hålla dig några veckor till ;)

2009-02-05 @ 21:58:35
Postat av: RR

vart har du köpt dina snygga skor de är riktigt heta;)

2009-02-06 @ 01:42:16
Postat av: malin

ja visst är dom underbara;)

2009-02-06 @ 08:48:59
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/
Postat av: mallan

tack, dom är köpta på P&C :)

2009-02-06 @ 08:50:09
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/
Postat av: Tess

Kika in bloggen idag film på lilla Dexter som får alla att skratta :) kram

2009-02-06 @ 08:56:25
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0