.....

timmarna på jobbet bara svichade förbi och åkte direkt till träningen efter de. Väldigt kallt var de ute men man blev snabbt varm.
Imorgon blir det jobb mellan 11-15 sen hem för att göra mig lite iordning inför kvällen. Ska nämligen fira anna som har fyllt hela 20 år. Vi ska åka ut till mosjö golfhall, där har dom en lite relaxavdelning :D det ska bli väldigt kul, men vi har förbjudit kameran, vi vill inte ha några kort på våra vita vinterkroppar, haha. Så vi ska sola och bubbla och bara prata massa skit och dricka gott:)
Sen ska jag träffa min älskling, som är så efterlängtad nu!
på lördag blir det lagfest som jag har varit så taggad inför i säkert en månad ;) Vi är indelade i grupper så vi har olika uppgifter, jag och min grupp har hand om bålen och lite snacks ;) muuums, det kommer bli gott!
nej nu ska jag försöka få tag på filip och prata med honom lite så jag somnar gott.

jag kom på att jag drömde att jag och sanne gick till mc donalds, och att jag glömde min väska utanför och att någon hade tagit ut alla mina pengar och jag blev så ledsen ;d haha som tur var så var den drömmen inte heller sann!



god natt


Kommentarer
Postat av: stina

snygging!

2009-02-05 @ 23:33:48
Postat av: malin

är du stinis?:D

2009-02-06 @ 08:48:06
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/
Postat av: stinis

jaa jag är stinis :D hihi

2009-02-06 @ 11:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0