fredag

stängde tydligen av larmet som ringde vid åtta men som tur var vaknade jag av mig själv halv nio;)
Det snöar ute :O jätte fint, jätte mysigt men inte i februari! jag tycker snön kan vara strax innan jul till mitten på januari. Sen kan sommaren vara resten av året :D Är så taggad på att använda mina sommarsaker som jag redan har införskaffat mig:)
Jag har tankar på att permanenta håret, för jag har verkligen världens rakaste hår. Men jag är lite tveksam, ibland är det skönt att ha rakt hår, så jag får överväga ett litet tag till ;)

Såhär skulle jag kunna tänka mig :D

ha en bra fredag :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer bli skit snyggt på dig malin köör på det:)

2009-02-08 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0