fredagen den 13:e

I går så tog jag mig upp på stan för att träffa sanne, vi åt såklart lite mat på la baguette ;) vart annars liksom?! Sen gick vi och strosade runt lite och sanne införskaffade sig massa småsaker, haha ;) Sen mötte bella upp oss för en lite glass på mc donalds, mycket trevligt&gott:)
Lite senare så åkte jag och mamma till ikea och köpte lite småsaker :)
Åkte ner på träningen men tränade inte, kände att jag behövde en helt ledig dag:) Fy, jag frös hela dagen igår, inte skönt alls!

I onsdags så köpte jag ett par jeansleggings och en randig tröja som jag älskar :D



filip kommer hem idag, jag är så glad :D

idag är det ju fredagen den 13:e, undra vad som kommer hända ;)
puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Tack :), fint!

2009-02-13 @ 13:32:57
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0