fredag=jobbdag

wihooo fredag idag och man jobbar natt, plus att det är lönehelg. Jag längtar verkligen till klockan elva...
Igår shoppade jag lite behövliga saker sen blev de mat på la baguette med sanne,louise,issa&emma :D väldigt trevligt och gott som vanligt. Sen mötte jag upp min nyklippta pojkvän, så snygg blev han :D vi gick till pacos och åt ännu lite mer. Det är väldigt mysigt där inne och dom har väldigt god mat:) Det var meningen att vi skulle hinna hem emellan stan och bion men vi satt så länge på pacos och mös att det inte var någon idé. På bion mötte jag några välkända ansikten, bla louise och emma och deras pojkvänner :D Jag och filip gick på Valkyria och jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra :)

I morse när jag gick till jobbet så lös solen så att den värmde, det var så skönt att promenera då:) Jobbade 11-15 och ska även jobba i natt... men det blir roligt när lönen kommer ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: zandra

ja jätte bra:)

2009-02-27 @ 19:12:02
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Sv: ja eller hur :) åtminstonde vår liksom.

2009-02-27 @ 20:00:12
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: Anneli

haha ja jag med! :D

2009-02-27 @ 20:03:59
URL: http://annelili.blogg.se/
Postat av: Filip

skulle gärna komma och hämta dig inatt men jag måste verkligen sova inför matchen, men direkt efter den så myser jag gärna med dig en stund! big love<3

2009-02-27 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0