grekland

Igår började jag jobba elva som sagt så jag han inte träffa filip så länge men en lite stund! vi mumsade i oss godis och kollade på let's dance:)<3
Ruschen på mc donalds brukar vanligtvis börja kvart i två två, men igår började den halv ett och höll på så till halv tre, gud va skönt det var när allt folk hade gått! Men tiden gick fort så det var ju bra :D Sen hämtade filip upp mig och vi somnade kanske runt halv fem och han gick upp vid kvart i åtta:O och jag var trött när jag gick upp halv tio! Inte många timmars sömn så jag funderar på att vila lite snart innan jobbet kallar klockan sju. Ingen rolig dag att jobba på, idag är en sån dag man vill vara med sina nära&kära! Filip är på match hela dagen och sen börjar jag jobba...inte bra inte bra! Men vi får ta vara på dagen i morgon istället! Ni förstår inte hur glad jag är av att ha honom hemma, det är lycka för mig!

Mamma,pappa&jag var uppe och bokade resa idag inför sommaren. Jag bestämde mig i sista sekund att jag följer med, det är ju lite roligare för anna då+att det kanske är bland dom sista lite längre resorna jag kommer göra med mina familj.
Det bär av till grekland i två veckor i slutet av juni:)


ser så skönt ut!

Har även träffat mina kusiner idag, dom var så bruna och fina så! Dom är kvar hela nästa vecka så jag ska försöka träffa dom lite mer :D

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är lycka för mig gumman :)

2009-02-14 @ 22:18:31
Postat av: malin

åhh gud va kuL! :D

2009-02-15 @ 20:40:32
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0