helgen

kan berätta lite vad som har hänt i helgen,
I fredags jobbade jag och jag stod i köket :O jag gjorde allt friterat, och jag måste säga att det gick rätt bra för att vara första gången jag står där ;) Sen runt halv fyra så skjutsade louise hem mig och filip till filip. haha vilken bilresa säger jag bara!
I lördags så var det mat hos filips farmor så vid två var vi där och det bjöds på jätte god mat :D Sen åkte vi hem och bara tog det lugnt, båda var väldigt trötta så vi somnade i några timmar. Sen åkte vi och handlade mat inför kvällen, nachostallrik blev de :D världens mysigaste dag:) Filip somnade dock vid halv nio så jag satt och kollade på tv helt själv medan han låg brevid och snarkade som bara den ;d
Igår kollade jag på hans innebandy match där det blev 18-16, haha målkalas kallar man de! Dom van iaf, det var bra :)
helgen har varit kanon:)

Nu sitter jag här och funderar på att gå in i duschen men jag är så seg. Jobbar 15.30-23 idag, så jag missar träningen :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0