I'm happy

Hemma efter en minst sagt en kall fotbollsträning. Det var inte så lockande att ta på sig ton av kläder och åka ner och få en kall boll på sina kalla lår när termometerna stod på -7 grader. Men det var riktigt roligt och det gick så himla bra idag! även fast vi höll igång hela tiden så i slutet av träningen trodde jag nästan att kylan skulle gnaga sig in i mitt ansikte, gud vad det stack!


<3

Imorgon bitti så åker jag mamma&anna till stockholm, ska bli jätte mysigt :) ska försöka få med mig någonting hem, men det är jag nog ganska säker på ;)


Min söta kusin:)

Sen kommer även min älskling hem imorgon som jag ska träffa senare på kvällen, mys ska det bli<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0