jag har hittat tillbaka

jag var nog tröttare än vad jag trodde i morse, höll på att somna på bussen! Men som tur var så orkade jag hålla ögonen öppna hela vägen! Stod nästan hela tiden i köket idag, måste säga att de gick rätt bra ;)
Mötte malin när jag skulle åka hem, så då slapp man sitta själv på bussen :D
Jag somande som en stock i soffan när jag kom hem och blev väckt när jag skulle på träning. Precis när man vaknar så är man inte så himla sugen på att göra något ansträngande, men jag fick fart på mig själv :D

För ett tag sen tappade jag gnistan för fotbollen och jag ville nästa inte ens åka ner på träningen, jag tappade motivationen. Men igår kände jag att jag har fått tillbaka gnistan och tycker att det är så roligt igen!  så idag kom jag ner med ett stort leende på läpparna och kände mig på nått sätt hel igen! Fotbollen har varit en del av mitt liv sen jag var ungefär sju år, och det kommer det säkert vara i några år till.

Nu kallar duschen!
puss

Kommentarer
Postat av: malin

kul att du känner så igen mallan:)

2009-02-18 @ 10:25:25
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0