måndag

vilken helg!
I lördags var det som sagt lafest som blev hur lyckad som helst. Vi åt massa gott och hade massa lekar, tiden bara sprang förbi. Tog även en hel del bilder som kommer upp här senare :) Sen skulle vi åka till satin och beställde två taxibilar, men det kom bara en och vi andra orkade inte vänta på den sista så vi hoppade på bussen när den kom. Synd för den taxin som skulle hämta oss ;) så går det om man är en segpropp ;)
På satin var det många välkända ansikten, det var mycket trevligt där:) Sen gick jag och filip hem, ett snabbt besök på mc donalds han vi med också ;) Sen tog vi bussen hem och somnade som stockar.
Vi vaknade halv två igår :O vi hade världens mysigaste dag igår, vi badade och bara myste med varandra :) Vi kollade även en stund på dm finalen mellan ösk och lillån som spelades i mellringehallen.
Sen väntade beck här hemma så då var jag tvungen att sitta bänkad framför:) Nu har filip åkt tillbaka igen så nu är det ännu en vecka utan han... :(
Nu ska jag göra mig lite klar, ska snart jobba :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0