onsdag

åh, vilken bra sömn jag har haft inatt, nu känner jag mig väldigt pigg och glad! Vaknade dock runt halv åtta av att anna och pappa pratar väldigt högt till varandra men somnade sakta om igen och vaknade runt halv elva :)
Idag jobbar jag 15-23... inte världens bästa pass men men hoppas det får fort! Men som tur är så är jag ledig imorgon.

Jag skulle vilja vara ledig en vecka både från jobbet och från fotbollen för att bara vara. Som idag, jag hinner ju inte med så mycket mer än att jobba, alla som har ett normalt jobb jobbar nu och alla som går i skolan nu, går i skolan vid den här tiden. När jag slutar runt elva så kan man ju inte direkt hitta på något, för då ska dom flesta gå och lägga sig. Jag vill ha ett vanligt jobb med vanliga tider, så man jobbar på dagarna och sen är man ledig på helgerna. Oj vad jag låter negativ men jag börjar bli rätt trött på de, men jag ska vara glad att jag har ett jobb överhuvudtaget!

Nu väntar duschen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0