onsdag

Äntligen hemma efter mördarpasset 10-19. Har precis slängt i mig lite mat och nu känner jag bara för att krypa ner i sängen och sova.
Igår hände en sak på jobbet och det var det äckligaste jag har varit med om. hahaha så vidrigt. vad det hadlar om får ni dock inte veta ;) Men jag är äcklad förresten av mitt liv.
Det var träning igår också, körde så mycket styrka för magen att jag har träningsvärk i magen idag. Men då känns det ju iaf att man har gjort något :) I slutet var mina ben som spagetti och jag orkade inte springa en meter till. Sen for jag hem till filip som är hemma nu :D
Tog även en promenad med malin&tessan igår, var evigheter sen man såg tessan så det var kul:D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0