onsdag

ännu en morgon, en tidig sådan.
I måndags badade min syrras klass isvak, fy sjutton vad kallat. Jag vet inte om jag hade klarat av de, det hade säkert var en riktigt rolig upplevelse men jag är så frusen av mig att jag skulle få sån panik. Min frusenhet har jag ärvt av min kära mamma, och jag kan vara i ett vanligt rum och frysa ändå.

ser ganska kallt ut ;)

Tänkte åka upp med mamma på stan till 10 så jag kan gå lite på stan innan jobbet börjar. Förmodligen får jag någon inhandlat ;)
Härligt andra mallan att du har uppdaterat!

Puss


jag vill ha vååååår

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Brillorna är ifrån Coolshop.no ^^ Där finns de i massor utav färger och olika modeller ^^

(Jackan är ifrån Hm och tröjan från BikBok)



Fin blogg ^^

2009-02-04 @ 16:02:16
URL: http://SannaLinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0