söndag

I fredags var jag som sagt i stockholm med anna&mamma:) Det var hur mysigt som helst. Köpte dock inte så mycket men jag fick iaf med mig en tunika, en kofta och ett armband:) Tänkte att jag skulle ta massa kort men det blev inte så många ;d kan bjuda på ett kort på lilla anna :D

anna:)

Vi kom hem runt halv nio, och då hade jag ont i mina fötter kan jag säga. Gud, jag tyckte synd om dom! Åkte direkt hem till min älskling:) Vi mös framför tv'n och kollade på let's dance ;)

Igår blev det en ganska spontan utgång. Jag fick med mig mollan så vi åkte till per där några från klassen var:) och som vanligt var det mycket sportsnack, haha. Sen blev det lite ölspel innan vi for vidare till thao. Har aldrig varit där men blev väldigt positivt överraskad:) Det var meningen att vi skulle gå vidare till satin efter ett tag, men det var så roligt där att vi stannade :D Så vid halv två gick vi till grillcorner för att få lite mat i magen innan det var dags att åka hem och sova! Jag saknar min klass, kul att man får träffa en del av den iaf:)
Kom precis hem från filip för jag ska nämligen spela match idag, träningsmatch mot frövi! sen ska jag spendera resten av min dag men den jag älskar mest<3


i somras hos mollan :D filip&john

<3


en ganska gammal bild men det är iaf jag och mollan :D PUSS

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0