söndagkväll

ååh, nu har han åkt igen:( inge roligt att säga hejdå varje söndagkväll!
Nattpasset igår var ett ganska bra pass, jobbade med sanne och louise så då går det ju mycket bättre ;) Vet ni vem som handlade utav mig igår?:O han som är med i let's dance, tobias karlsson! haha sanne sprang fram till mig och bad att jag skulle be om en autograf haha men det gjorde jag inte ;) sen var det även en dampig skrikig mamma som handlade utav mig, jag hade ärligt lust att slå henne! Vilken kärring! aja, vi klarde ännu en natthelg:) Sen hämtade filip upp mig och vi åkte hem och sov! Vaknade halv ett idag, så skönt att få sova ut riktigt länge, och att filip ligger bredvid gör det hela ännu bättre :) så vi har legat framför tv'n och njutit av varandras sällskap hela dagen idag:)


mc donalds passar för alla ;)

Imorgon är det jobb igen och sen ska jag träffa malin, sen är det träning :)

puss, nu väntar mitt te!

f<3


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0