sura tanter

nu är jag hemma en lite stund innan jag snart ska iväg igen. Ska bli väldigt trevligt och mysigt med mina tjejer :D Behöver ju inte fixa sig så himla mycket inför kvällen eftersom vi ska båda bada och sola :)
idag kom det in en jätte irriterad tant, eller ja en dam, som skulle ha ett happy meal med nuggets, och nuggets skulle dröja 4 minuter ungefär och då blev hon rasande och sa nått i stil med att mc donalds skulle vara en snabbkedja och att hon tyckte det var så dåligt.. haha vadå har du inte tid att vänta fyra minuter på din mat eller? jävla kärring tänkte jag då! det finns människor till allt!
Många tjejer från mc donalds skulle hem till paula idag men jag kunde tyvärr inte :( så jag får väl helt enkelt styra nått om två veckor med dom!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0