tisdag

Idag är det en väldigt bra tisdagsmorgon :) ska snart göra mig iordning för jobbet klockan elva. slutar vid tre, ett ganska skönt pass:) Sen får jag förhoppningsvis träffa min man:D

Ikväll är det träning igen, inomhus. Jag tycker att det är väldigt skönt att köra inomhus för där behöver men inte ha ton med kläder och ändå frysa ;)
Vill kunna börja cykla igen, men det är fortfarande snö ute och kallt, men snart så så åker cykeln fram igen :D
haha såg precis min syrra springa förbi fönstret, hon har bråttom till bussen. Nu lär hon springa!

puss

Kommentarer
Postat av: Pernille

jag kom precis hem från Dubai, och blev inte särskilt glad då jag såg hur mycket snö det er hemma! glader mig till våren, och till att ta fram cykeln, precis som du :)

2009-02-24 @ 13:56:12
URL: http://queenofthegreen.devote.se
Postat av: JUDITH" :)

ja, one tree hill & gossip girl i mitt <3

ätit nå semlor idag då? ;)

2009-02-24 @ 19:30:25
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0