torsdag

ännu en natt med mardrömmar, börjar bli ganska vanligt för mig nu... det var iaf en kille som höll på att slå ihjäl mig och jag grät och försökte slå tillbaka men han var så stark. Sen när jag vaknade hade jag tårar i ögonen ;d det är konstigt att man gråter i sömnen tycker jag!
bytte tid med stina idag för jag ville träna, tur att hon ställde upp :D så idag jobbar jag 15-19, wihoo istället för 15.30-23;)
håller på att äta rostade mackor, det måste nog vara den godaste frukosten, dock inte den nyttigaste kanske men ibland får man ju unna sig ;)
alltså gud va skit det är på tv, inte ett enda vettigt program att titta på. Har MTV på så jag får lyssna på lite musik iaf.
nej nu ska jag krypa ner och lägga mig i soffan och vila lite :)

puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart man ställer upp :D

2009-02-05 @ 13:43:29
Postat av: Pernille

jag hatar mardrömmar :(

hade faktisk det i natt jag också!

2009-02-05 @ 19:00:25
URL: http://queenofthegreen.devote.se
Postat av: Joanna

Tack detsamma du = )

2009-02-05 @ 20:35:49
URL: http://Jooonie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0