tv'n funkar inte

Alltså jävla tv, jag får inte igång den, haha den vägrar starta. Vad gör jag för fel egentligen? aja jag får väl sitta här och lyssna på radion.
Börjar jobba vid tolv idag, är uppe ganska tidigt men jag visste inte riktigt när jag började sen orkade jag inte gå och lägga mig igen ;d
Förstår inte att man tycker att 9 är tidigt att vara uppe, för när man gick i skolan så var man ju där vid den här tiden om inte tidigare. Vad bra man hade det i skolan egentligen, det är nu efteråt som man förstår de. Om man tog bort alla läxor och prov skulle jag kunna gå i skolan föralltid ;)
Nej nu ska jag koka lite te och ge tv'n ett försök till!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0