ingen rubrik

nu är jag hemma igen efter att ha jobbat och sedan tränat.
På bussen påväg till jobbet så sitter jag snett emot en tjej som lyssnar på musik i mp3 eller liknande, och sitter och mimar till, haha jag började små skratta för mig själv. Jag vet hur lätt hänt det är att börja nynna mde på låten som man hör, men när ingen annan hör den så är det ännu mer pinsamt. Hon stampade även takten med foten, duktigt ;) nej men det var rätt roligt att se iaf :D
Det var otroligt kallt att träna idag ute, nästan 10 minus grader. Som tur var så sprang vi rätt mycket så man höll sig ganska varm, men mina fingrar blev istappar så.

Imorgon jobbar jag 10-19, wihoo sen träning på direkten;)

puss

liter bilder från lagfesten. ursäkta dom suddiga men jag höll på att zooma;)



Denna fina bild på sanna&fredrika fick jag som bakgrundsbild på min mobil, mycket vackra må jag säga ;)



en vacker bild på slottet han jag även med idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0