Utvilad

ännu en natt med konstiga drömmar, men inatt så var en av drömmarna rätt roliga! Jag drömde att jag besökte filip i lumpen och frida häll var också där, så vi två fick göra övningar tillsammans, haha sen skulle jag helt plötsligt rita en teckning på havet. sen blev det bara konstigare och konstigare ;d
igår på jobbet så var jag väldigt trött men tiden gick ändå rätt fort. Runt tio kom det in ungefär 30 tyskar så vi sänkte massa pommes och fyllde skåpet, haha men de visade sig att dom bara skulle ha glass och cheesburgare. så skåpet såg ut som det gör på nätterna ungefär!
det kom även en in tjej som skulle handla en jordgubbs milkshake, hon fick den och gick, kom tillbaka några minuter senare och sa att den inte smaka jordbgubb, jag tog av locket och det var liksom en rosa färg i muggen men icke, så hon tog en päronshake. Men efter ytterligare några minuter var hon tillbaka och sa att den inte smaka päron och att hon ville ha en mc flurry istället, haha. Jag smakade då av både jordgubben och päronen och båda smakade som de skulle men de tyckte tydligen inte hon, vilken jävla tjej, så otrevlig också!
Mycket mc donalds prat blev det visst!

Idag är jag ledig, så skööööööööönt, jag vaknade nyss och blev glad av att solen lös in genom fönstret! Idag ska jag bara ta det lugnt och sen åka till ikea  med mamma sen är det träning som vanligt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0