Vad kostar en MQ?

åh va skönt, äntligen hemma igen efter en lång dag på jobbet. Gick lite på stan innan och införskaffade mig en kjol;) Träffade även på tessan&elin som åt på la baguette, trevligt:)
haha, måste berätta om en liten rolig händelse som hände idag, det kommer in två tjejer så säger den ena till mig, du vad kostar en sån här MQ? HAHA jag höll på att dö och hon kom även på sig själv så då kunde jag också börja skratta, det var lite roligt då iaf ;)
Emelie&andreas kom in för att säga hej också, för dom hade varit och handlat mat på ica. Jag måste ta mig i kragen och gå och kolla in deras lägenhet. Vill också flytta hemifrån!

Filip ligger i ett tält i skogen så vi kan inte prata med varandra på hela veckan, inte så roligt! Han kanske trots allt är en lite skogsmulle ;)

Nej nu ska jag ta en snabbdusch innan jag slänger mig i sängen och löser lite korsord, en nörd som jag är :D en kopp te kanske slinker ner också:)

puss


Mina kusiner åkte till egypten igår, jag är ganska avundsjuk på dom!

Kommentarer
Postat av: Sanne

2009-02-10 @ 19:24:38
URL: http://sannelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0